opc_loader
Merken
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Nederland:
We proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden maar willen wel graag dat uw pakketje goed en snel geleverd wordt.
Elly's Speelgoedkraam verstuurt uw pakketje met PostNL
De verzendkosten bedragen :

€ 4.99 bij een aankoopbedrag tot €25

€ 2.99 bij een aankoopbedrag van €25 tot €60

Bij een aankoopbedrag vanaf € 60.00 is de verzending van het pakketje helemaal gratis binnen Nederland.
PostNL levert van Maandag tot en met Zaterdag.
Binnen Nederland is het ook mogelijk uw pakketje af te halen binnen 7 dagen bij een PostNL Servicepunt bij u in de buurt.
België:
Ook voor onze Belgische klanten proberen we de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.
Een deel van deze kosten brengen we bij u in rekening.
Helaas zien we ons daarom wel genoodzaakt een minimumorderbedrag van €10 ex verzendkosten aan te houden.
We hopen op uw begrip.
De verzendkosten voor bezorging in België met PostNL bedragen €7.95 bij een aankoopbedrag tot €25
Bij een aankoopbedrag boven de €25 maar onder €60 à €5.95
Bij een aankoopbedrag vanaf €60 zijn de verzendkosten €3.95.
Uw pakketje wordt gratis verzonden vanaf €100
Brievenbuspost
Blikken speelgoed sleuteltjes zijn vaak per brievenbuspost te verzenden.
Aangezien we voor deze kleine brievenbuspakketjes apart naar een afgiftepunt en/of brievenbus moeten rijden rekenen we een minimum verzendbedrag van €2.99
U kunt uw bestelling plaatsen in de webwinkel tegen het standaard tarief waarna we het verschil in verzendkosten terug boeken op uw rekening.
Weegt uw bestelling meer dan 100 gram of heeft het een hoger aankoopbedrag dan wordt het verzonden via pakketpost.
Overige artikelen worden over het algemeen verzonden tegen het standaard verzendtarief.
Ik woon in of in de omgeving van Nieuw-Weerdinge en zou graag iets willen bestellen.

Bel of mail gerust even voor de mogelijkheden van afhalen of bezorging door ons.

Kan ik het kado'tje laten inpakken ?
Ja hoor! Dat is mogelijk tot 4 producten per order en er zijn geen kosten aan verbonden.
Selecteer de gewenste inpakservice onderaan uw winkelwagentje en wij gaan voor u aan de slag.
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen met account:
Bij uw eerste bestelling wordt u de mogelijkheid geboden een account met persoonlijk wachtwoord aan te maken.
Bij een volgende bestelling is het dan niet nodig om al uw gegevens opnieuw in te voeren.
U logt in op "Mijn Account" met uw emailadres en uw persoonlijk wachtwoord.
Met uw account kunt u de status van uw bestelling online volgen en uw eventuele vorige orders inzien.
Bestellen zonder account.
Het is ook mogelijk een bestelling te plaatsen zonder eerst een account aan te maken.
Het is dan niet mogelijk om online uw bestelling te volgen en uw vorige bestellingen te bekijken.
Bewaar uw ordernummer goed bij het aanmaken van een gastaccount.
U wordt in beide gevallen op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling en verzending.
Waar plaats ik een Opmerking bij mijn bestelling.
Wanneer u een opmerking of berichtje wilt bijvoegen bij uw bestelling dan kan dit in het vakje Mijn Opmerkingen tijdens het afrekenproces.
Waar vind ik een Actie of Couponcode:
Regelmatig hebben we een kortingsactie lopen.
Kijk daarvoor eens op onze Facebookpagina. Hier vindt u altijd de nieuwste acties.
Vindt u een code op een actiepagina? Deze zijn niet door ons geplaatst .
Kortingsacties door ons geplaatst op o.a Facebook zijn helaas niet met terugwerkende kracht op al geplaatste orders geldig en zijn dus actief vanaf het moment van plaatsing. 
Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Wij leveren uit voorraad. Uw bestelling wordt dezelfde of de volgende werkdag verzonden.Overmacht uitgezonderd.
Bij speciaal bestelde artikelen hangt de levertijd af van de leveringstermijn van de desbetreffende groothandel.
Producten met markering: Verwachte datum beschikbaar.

Soms zetten wij een artikel op voorraad met een ,,Verwachte datum beschikbaar,, Wij zijn daarbij afhankelijk van ontvangen informatie van de fabrikant en koerier.Het is mogelijk deze artikelen alvast te reserveren/bestellen in de webwinkel. Aan de verwachte datum kunnen echter geen rechten worden ontleend.

Is het een kadootje en bent u het snel nodig? Wacht dan voor de zekerheid tot de melding is verdwenen uit de webwinkel.

Wanneer vind de aflevering van mijn pakketje plaats?
Wij hebben geen invloed op de bezorgtijden van de pakketdiensten.
Onze ervaring leert echter dat pakketjes na verzending de volgende werkdag of avond worden geleverd in Nederland en België.
U ontvangt een email met het Track & Trace nummer zodat u op de hoogte wordt gehouden over het aflevertijdstip door PostNL.
Het is ook mogelijk om het pakket bij de buren af te leveren of het pakket naar een ander adres te laten sturen.
Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces bij het invullen van de adresgegevens of bij Opmerkingen op de check-out pagina.
Is er een mogelijkheid om een tijdstip af te spreken voor aflevering?
Helaas is het niet mogelijk om een tijdstip af te spreken voor aflevering.
Wel ontvangt u een email met Track and Trace waarmee u de verwachte levertijd kunt opvragen of "wanneer u de koerier gemist heeft "checken bij welk Servicepunt uw pakketje is afgeleverd.
Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja hoor! Tijdens het bestelproces kunt u het gewenste afleveradres aangeven.
Het is ook mogelijk om uw pakketje af te halen op een moment dat het u past bij een PostNL Servicepunt bij u in de buurt.
Het systeem van onze koeriersdienst PostNL kiest automatisch het servicepunt dicht bij u in de buurt.
Wilt u het pakketje op een zelf gekozenlocatie afhalen geef dit dan eventjes aan bij Opmerkingen tijdens het bestelproces.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Wanneer u een bestelling plaatst krijgt u automatisch een bevestigingmailtje. Vul daarom altijd een correct emailadres in.
Wanneer u van ons een tweede emailtje krijgt met de orderstatus "Verwerkt " dan hebben we uw bestelling in behandeling genomen en/of klaargemaakt voor verzending.
Heeft u een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
Neemt u dan even contact met ons op. Het is mogelijk dat er een foutje in het emailadres is geslopen.
Is het mogelijk om achteraf te betalen per factuur?
In de webwinkel kunt u veilig vooraf afrekenen met iDeal ,overboeken per bank en ook achteraf via Billink.
Om van de optie achteraf betalen gebruik te maken dient u 18 jaar of ouder te zijn.
U ontvangt dan de factuur per email. Geen factuur ontvangen? Dan is er wellicht een foutje in het emailadres geslopen.Neem dan even contact op met ons of Billink.
De kosten voor achteraf betalen bedragen €1.95.Meer informatie over Billink vindt u onder het kopje Betalen
Let op dat u de factuur van Billink niet aan ons voldoet maar aan Billink!
Mijn Idealtransactie cq betalen via Billink is niet gelukt.
Wanneer u een bestelling plaatst en uw iDealtransactie is niet gelukt of onderbroken doordat u bijvoorbeeld eventjes terug gaat naar de webwinkel dan is uw bestelling wel al geplaatst.U heeft dan nog 30 minuten de tijd om de betaling alsnog af te ronden.
Daarna ontvangt u een automatisch gegenereerde mail met een betaalverzoek van Pay.nl om de betaling eventueel nog af te ronden.
U kunt het factuurbedrag dan ook overboeken op Rek.Nr NL54RABO0123967120 ovv. het ordernummer.
Wij nemen in elk geval contact met u op voor een alternatieve betaalmethode
Incidenteel wordt een transactie door Billink afgekeurd.Als webwinkel hebben we daar geen invloed op.
Ook krijgen we geen informatie over de reden van afkeuring i.v.m privacy.
Vul altijd uw gegevens correct in.Het factuuradres dient gelijk te zijn aan het verzendadres.
Een eventuele weigering kan ook op basis van een typefout in de adresgegevens tot stand komen.
Heeft u vragen over betalen via Billink of een eventuele weigering ? Neemt u dan contact op met Billink.
U ontvangt van ons altijd een update en een alternatieve betalingsmethode aangeboden.
Is het mogelijk de bestelling te annuleren ?
Het is mogelijk om uw bestelling binnen 24 uur te annuleren.Daarna is annuleren niet meer mogelijk en dient u de bestelling af te nemen.
Is uw bestelling al verzonden? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Ik wil graag nog iets toevoegen of wijzigen aan mijn bestelling..
Wanneer uw bestelling nog niet is verzonden is dat altijd mogelijk.
Ik wil graag meer bestellen dan voorradig..
Neemt u even contact met ons op. Vaak is een artikel binnen enkele dagen na te leveren.
Ik wil graag speelgoed bestellen voor een school of peuterspeelzaal.
Houten speelgoed is natuurlijk heel fijn om op school of op een peuterspeelzaal te gebruiken.
Maar ook in houten speelgoed zit verschil in kwaliteit en prijs.
Neem bij twijfel dan ook gerust even contact op. 
Dan kunnen we een passend advies geven.
Ik wil mijn bestelling graag retourneren.
Dat kan!. Bekijk voor alle informatie betreffende retourneren onze infopagina Verzending. 
Ik woon in het buitenland..
Elly's Speelgoedkraam levert standaard ook in België.
Voor overige landen kunt u eventjes contact met ons opnemen.
Wanneer u een Nederlandse bankrekening heeft kunt u met Ideal betalen.
Kiest u anders voor vooruit betalen per bank of voor Bancontact Sofort Banking
Kunnen we jullie ook vinden op markten en fairs?
In tegenstelling tot wat onze webwinkelnaam doet vermoeden staan we niet op markten en fairs.

   

      

Facebook

               facebook link ellys speelgoedkraam   

        Altijd op de hoogte van leuke

                  kortingsacties ?

                            

Nieuw Binnen