opc_loader

GARANTIE:

A  Op onze producten zijn de wettelijke garantiebepalingen van kracht.

Al onze producten worden ,,voor zover mogelijk,, voor verzending gecontroleerd en goed verpakt.

Mocht een product toch onverhoopt beschadigd zijn,gebreken of transportschade vertonen,meld dit dan a.u.b binnen 24 uur na constatering bij ons.

B Transportschade: Neem geen beschadigde pakketten aan van een pakketdienst zonder dat u heeft nagekeken of de inhoud onbeschadigd is.

We verzoeken u de doos en verpakkingsmiddelen eventjes te bewaren bij schade tijdens transport.

Dit omdat dit in geval van transportschade als bewijsmateriaal moet worden aangeleverd bij de koeriersdienst via een foto per mail.

De verzendkosten voor retourneren komen bij aantoonbare schade voor rekening van Elly's Speelgoedkraam.

We verzoeken u om het pakket binnen 14 dagen na de melding retour te sturen.

We zullen het artikel omruilen voor een nieuw exemplaar of indien het defect is te repareren een nieuw onderdeel toesturen.

Defecten/Garantie : Bewaar de verpakking van het bestelde product altijd goed aangezien we het product bij niet bevallen/of eventuele schade cq defect zonder originele doos niet retour kunnen nemen!

We kunnen het defecte artikel dan niet declareren bij onze groothandels.

Mocht u een gebrek/defect aan het gekochte artikel constateren meld dit dan zo snel mogelijk na ontvangst van het pakket bij Elly's Speelgoedkraam.

We zullen dan voor een passende oplossing zorgen. Dit kan o.a bestaan uit reparatie,vergoeding of omruiling van het product.

Wanneer het artikel retour moet worden gezonden dan graag binnen 14 dagen na melding van het defect.

De verzendkosten voor het retourneren zijn in geval van gebreken voor rekening van Elly's Speelgoedkraam.

D  Elly's Speelgoedkraam is niet aansprakelijk wanneer een artikel beschadigd raakt door ondeugdelijk,onjuist gebruik,,anders dan waar het voor bedoeld is,,  of onjuiste montage cq reparatie en eventuele vervolgschade.

E  Mocht u het pakket binnen 2 a 3 werkdagen na verzending niet hebben ontvangen neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op zodat wij het pakket kunnen traceren en het voor u op kunnen lossen.

Op verzoek kunnen wij u ook het track and trace nummer toemailen wanneer u deze niet automatisch heeft ontvangen van PostNl 

Ook bij houten speelgoed is er verschil in kwaliteit en prijs.Niet al het houten speelgoed is daarom geschikt voor scholen,peuterspeelzaal en dagopvang. Neem bij twijfel gerust eventjes contact met ons op.Dan kunnen we een passend advies geven.

KLACHTENAFHANDELING:

We doen ons uiterste best om uw aankoop naar tevredenheid af te handelen,

Wanneer er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn dan kunt u dit telefonisch melden van Maandag tot en met Zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 of via info@ellysspeelgoedkraam.nl

Indien u via email een klacht verstuurt krijgt u dezelfde of de volgende dag een bevestiging dat wij de klacht hebben ontvangen en in behandeling nemen.

Ons streven is klachten direct of uiterlijk binnen 1 a 2  dagen af te handelen.Overmacht uitgezonderd!

Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." 

   

      

  

Facebook

               facebook link ellys speelgoedkraam   

        Altijd op de hoogte van leuke

                  kortingsacties ?

                            

Nieuw Binnen