GARANTIE:
A Op onze producten zijn de wettelijke garantiebepalingen van kracht.
Al onze producten worden “voor zover mogelijk” voor verzending gecontroleerd en goed verpakt.
Mocht een product toch onverhoopt beschadigd zijn, gebreken of transportschade vertonen, meld dit dan aub binnen 48 uur na constatering/ontvangst van het pakket bij ons.
Stokpaardjes en geluid.
Stokpaardjes worden voor verzending getest op werking.
Wij geven na ontvangst 4 weken garantie op het geluid en bewegingen van stokpaardjes.
Dit omdat dit erg onderhevig is aan het gebruik en trekken aan de oortjes bij stokpaardjes. Inwendig zitten er kleine kabeltjes welke bij overbelasting los kunnen raken.
Wel kunnen van alle stokpaardjes de batterijen worden verwisseld.
A1 Transportschade :
Neem geen beschadigde pakketten aan van een pakketdienst zonder dat je hebt nagekeken of de inhoud onbeschadigd is.
Wel schade aan de inhoud van het pakket maar geen uiterlijke schade ? Graag binnen 24 na ontvangst van je bestelling melden.
We vragen je de doos en verpakkingsmiddelen eventjes te bewaren bij schade tijdens transport.
in geval van transportschade zal dit als bewijsmateriaal moeten worden aangeleverd bij de koeriersdienst via een foto per mail.
De verzendkosten voor retourneren komen bij aantoonbare schade voor rekening van Elly's Speelgoedkraam.
Graag het pakket binnen 14 dagen na de melding retour te sturen.
We zullen het artikel omruilen voor een nieuw exemplaar of indien het defect is te repareren een nieuw onderdeel toesturen.
A2 Defecten/Garantie :
Bewaar de verpakking van het bestelde product altijd goed aangezien we het product bij eventuele schade cq defect zonder originele doos niet retour kunnen nemen!
We kunnen het artikel zonder originele doos bij defecten vaak niet declareren bij onze groothandels.
Mocht je een gebrek/defect aan het gekochte artikel constateren “wat niet aan eventueel onjuist gebruik is te wijten of normale slijtage door gebruik” meld dit dan zo snel mogelijk bij Elly's Speelgoedkraam maar uiterlijk binnen 48 uur na constatering.
We zullen dan voor een passende oplossing zorgen. Dit kan o.a bestaan uit reparatie, vergoeding of omruiling van het product.
Wanneer het defecte artikel retour moet worden gezonden dan graag binnen 14 dagen na melding van het defect.
De verzendkosten voor het retourneren zijn in geval van gebreken voor rekening van Elly's Speelgoedkraam.
B Vervallen van aansprakelijkheid :
Elly's Speelgoedkraam is niet aansprakelijk wanneer een artikel beschadigd raakt door ondeugdelijk, onjuist gebruik “anders dan waar het voor bedoeld is” of onjuiste montage of reparatie door koper en eventuele vervolgschade of normale slijtage door gebruik.
E Niets ontvangen ?
Pakket binnen 2 a 3 werkdagen na verzending niet ontvangen ? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op zodat wij het pakket kunnen traceren en het op kunnen lossen.
Op verzoek kunnen wij ook het track and trace nummer mailen wanneer deze niet automatisch via de mail is ontvangen.
F Kwaliteitsverschil :
Ook bij houten speelgoed is er verschil in kwaliteit en prijs. De prijs zegt ook niet altijd iets over de kwaliteit .
Niet al het houten speelgoed is daarom geschikt voor scholen, peuterspeelzaal en dagopvang.
Neem bij twijfel gerust eventjes contact met ons op. Dan kunnen we een passend advies geven.
KLACHTENAFHANDELING:
We doen ons uiterste best om je aankoop naar tevredenheid af te handelen,
Wanneer er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn dan kun je dit telefonisch melden van Maandag tot en met Zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 of via info@ellysspeelgoedkraam.nl
Indien je via email een klacht verstuurt krijgt je dezelfde of de volgende dag een bevestiging dat wij de klacht hebben ontvangen en in behandeling nemen.
Ons streven is klachten direct of uiterlijk binnen 1 á 2 dagen af te handelen. Overmacht uitgezonderd!
Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."